środa, 7 maja 2014

4

Hej kruszynki :*
Wczoraj zjadłam jeszcze bułkę ciemną z twarożkiem i garść płatków fitness co dało razem z serkami 850kcl.
Za mało by się zdrowo odchudzać, a za dużo żeby być motylkiem. Kim więc jestem? Nie wiem, nigdzie nie pasuję..
Zrobiłam wczoraj całe ćwiczenia "Miley Cyrus sexy legs" i mam dzisiaj tak mocne zakwasy, że nie wiem jak dzisiaj wykonam je znowu. No, ale bez bólu i cierpienia nie ma efektów nieprawdaż?
Dzisiaj zjadłam kilka łyżek jogurtu naturalnego, pałtki fitness z mlekiem, bułkę z twarożkiem, 3 wafle ryżowe, łososia i marchewkę z groszkiem w sumie 1300kcl za dużo..
Kim jestem?


12 komentarzy:

  1. Najtrudniej się przełamać. A zrobiłaś wczoraj rozgrzewkę przed ćwiczeniami ;)
    Cały bilans spalisz czynnościami życiowymi :P
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pisze Chaotyczna Istotka zrobiłaś rozgrzewkę przed ćwiczeniami? i druga bardzo ważna rzecz rozciągałaś się po? ;>
    co do bilansów, wcale nie musisz jeść 200 kcal bo tak jedzą motylki, czy ponad 1000 bo tak jest "zdrowo" :) odchudaj się na swój własny i Tobie odpowiadający sposób :)
    Trzymaj się chudo i powodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz rade ;) nie było tak źle.
    Jesteś jedyna w swoim rodzaju. I tak schudniesz przy takich bilansach ;)
    Dobrze, że dużo ćwiczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na twoje początki 1300 to mało :) Każdy od czegoś zaczyna. A jak nigdzie nie pasujesz, to zostań taka jaka jesteś, nie każdy musi do czegoś należeć/pasować. To jest właśnie bycie sobą.
    Co do ćwiczeń ja też zaczynałam, też miałam zakwasy, ale 2 dzień wytrzymałam i było ok, potem już nie będziesz miała zakwasów po tym, nawet jak na 1 miesiąc odstawisz te ćwiczenia i znowu je zaczniesz. Życzę powodzenia i miłego dnia :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam to nie tak dużo, nie przejmuj się! Fajne są te ćwiczenia Miley Cyrus? Może je spróbuję :). Trzymaj się chudzinko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przeszkadza Ci wycisk to bardzo polecam :*

      Usuń
  6. Odchudzasz sie zdrowo to wszystko. Kim jestes ? Jestes mądrą , piekną dziewczyna, która dazy do perfekcji. Utrzymoj bilanse w okolicach 1000 . Bedziesz zdrowa. Nie mieszaj sie w bycie motylkiem,bo to cie zniszczy i staniesz sie kims innym. Prosze. Mam nadzieje ze wybierzesz rozsądnie ! Ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba też spróbuję tych ćwiczeń, strasznie nie lubię swoich nóg.
    Ja z SPD spadłam na 800 kcal ale chcę więcej ćwiczyć, moż też spróbuj przewartościowaćbpewne rzeczy :)

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś sobą :) I pasujesz i do motylka i do zdrowego odżywiania. Nie próbuj na siłę wpasować się w schematy ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. masz racje, na efekt trzeba sobie zapracowac ;* a moze po tych cwiczeniach bierz sobie goraca kapiel ? choc wg w sumie to nie ma sensu, bo miesnie ci sie rozluznia, wiec to bez sensu ;p
    ale zycze powodzenia, spokojnie, jeszcze wrocisz dp sw dawnych nawykow ;* sw droga w sumie mam podobna historie do twojej ;c wiec moglabym sie z tb jakos skontaktowac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, możemy na fb chyba że wolisz na gadu :)

      Usuń
  10. Z ćwiczeniami powinno być lepiej następnym razem! Nie zrażaj się :) A bilans masz dobry, tak długo jak nie przekraczasz 1000 kcal. Będę odwiedzać regularnie :*

    OdpowiedzUsuń